SIKÇA SORULAN SORULAR


Program nasıl işliyor?

Şirketiniz 2017 fiyat listesinde yer alan her bir REHAU YAPI HİZMETLERİ ÜRÜNÜNÜ satın aldığında, 'Ödül Puanları' kazanır ve bu puanlar 'Ödül Katalogu' sayfasındaki ürünler için kullanılabilir.

REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ nedir?

REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ; REHAU YAPI HIZMET ÜRÜNLERİ satın alan, yetkili REHAU partnerlerimize ve tesisatçılara açık olan puan-esaslı bir sadakat programıdır. Bu ürünler 2017 yılı Bina Tekniği fiyat listemizde yer alan RAUTITAN, RAUPIANO ve FH ürünleridir (RAUTHERM).

Nasıl Ödül Puanları kazanabilirim?

Her bir satın alma işlemi gerçekleştirildiğinde ve şirketiniz online oturum açtığında Ödül Puanları dağıtılmaktadır. Onaylanmak üzere e-mail ile satın alma faturasının veya sipariş teyidinin bir kopyası REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ birimine (burak.tekke@rehau.com) gönderilmelidir. Onay beklerken, Ödül Puanları 'Hesabım' sayfasında 'Bekleniyor' olarak görülecektir, bu puanların hesabınıza henüz işlenmediği anlamına gelmektedir. Faturanız onaylandığında Ödül Puanları otomatik olarak hesabınıza işlenecek ve kullanılabilecektir.

Program ne kadar devam edecektir?

Program Nisan 2017'de uygulanmaya başlayacaktır ve ikinci bir açıklama yapılana kadar devam edecektir.

Neden bir hesaba ihtiyacım vardır?

Şirketinizin gerçekleştirdiği her bir satın alma işleminde size Ödül Puanı verebilmemiz için bir hesabınızın olması gerekmektedir. Hesabınız olmadan puan dağıtmamız mümkün değildir.

Nasıl hesap oluşturabilirim?

Hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ ana sayfasına geri dönmek (rewards.rehau.com.tr) ve 'Buradan kayıt olun' seçeneğine tıklamaktır.

Ne kadar Ödül Puanı kazanabilirim?

Kazanabileceğiniz Ödül Puanları sayısı, yapılan satın alımlara bağlıdır. Net 15 € değerindeki her bir satış işleminde 1 Ödül Puanı kazanırsınız.

Ödül Puanlarımı bir sonraki REHAU YAPI HİZMET ürünleri satın alma işlemimde kullanabilir miyim?

Ödül Puanları; REHAU YAPI HİZMET ÜRÜNLERİNİN satın alınması için para olarak kullanılamaz; puanlar yalnızca 'Ödül Katalogu' sayfasında listelenen ürünler için kullanılabilir.

Ödül Puanlarımı nasıl paraya dönüştürebilirim?

Ödül Puanlarını paraya dönüştürmek için, ‘Ödül Puanları Katalog' sayfasını ziyaret etmeniz gerekmektedir. Bu sayfada Ödül Puanlarınızı paraya çevirebileceğiniz tüm ürünlerin ve her bir ürün için gerekli olan puan sayısının yer aldığı bir liste göreceksiniz. Listede 'flu renkli' olarak görünen ürünler; şu anda mevcut değildir ya da Ödül Puan bakiyeniz, listelenen ürünün puan değerinden düşüktür.

Faturamın onaylanmama ihtimali var mıdır?

Faturanızın onaylanmaması uzak ihtimaldir. Bununla birlikte faturanızın onaylanmaması durumunda, gerekçelerini size e-mail ile bildireceğiz.

Faturamın onaylanması ne kadar sürecektir?

Onay genellikle fatura kopyanızın teslim alınmasından sonra 7 iş günü içerisinde verilmektedir.

Ödül Puanlarının hesabıma işlenmesi ne kadar sürmektedir?

Bir fatura onaylandığında, Ödül Puanları anında hesabınıza eklenmektedir ve artık 'Bekleme' statüsünden çıkmaktadır

'Bekleyen Puanlar' nedir?

Bekleyen puanlar, henüz onaylanmamış olan Ödül Puanlarıdır. REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ birimi onaylanmak üzere faturanızın bir kopyasını aldıysa, Ödül Puanlarınızın onaylanması ve 'Beklemede' statüsünden 'Hesap Bakiyesine' geçişi 7 iş günü sürecektir.

Neden bir satın alma siparişi girmem gerekiyor?

Faturanızın teyit edilebilmesi ve Ödül Puanları kazanabilmek için bir satın alma siparişi girmelisiniz. Eğer bir satın alma siparişi girerken sorun yaşıyorsanız, bu durumda lütfen aşağıda yer alan 'Destek' bölümüne bakınız. Eğer hala problem yaşıyorsanız, REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ Dünyasından Burak Tekke ile irtibata geçebilir ve kendisine faturanızın bir kopyasını gönderebilirsiniz. Kendisi sizin için bilgileri girecektir. Email: burak.tekke@rehau.com veya telefon numarası +902123554777 156.

Nasıl Satın Alma Siparişi girebilirim?

Bir Satın Alma Siparişi girmek için 'Satın Alma Siparişi Girme' butonuna tıklayın ve formda gerekli olan tüm bölümleri doldurun (Gerekli olan tüm bölümlerin * işaretli olduğuna lütfen dikkat edin).

Faturam neden onaylanmadı?

Eğer faturanız 10 iş gününden sonra hala onaylanmadıysa, bu durumda faturanızı yeniden gönderin. Eğer faturanız 5 iş gününden sonra hala onaylanmadıysa, bu durumda faturanızı yeniden gönderin. Programa kayıt başlangıç tarihiniz olan faturaları onaylıyoruz.

Puanlarımı kullandığımda seçtiğim ürünlerin ulaşması ne kadar sürecektir?

Tüm siparişlerde, teslimat siparişinizin verildiği tarihten en az 7-10 iş günü sürebilir. Türkiye'deki teslimatlar 28 iş gününü aşmamalıdır. Eğer teslimatınız bu süre içerisinde ulaşmadıysa, lütfen burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefondan REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ arayın.

Daha önce puan biriktirdiğim listede yer alan bir ürün vardı, fakat artık listede yer almıyor, ne oldu?

Ödül için kullanılabilecek ürünleri periyodik olarak değiştiriyoruz ve ne yazık ki, eğer ürün listede yer almıyorsa artık mevcut değildir.

Ödül Katalog sayfasında yer alan bazı ürünler neden 'flu renkli'dir?'

Eğer 'Ödül Katalog' sayfasında bir ürün 'flu renkliyse', bu durumda ya o ürün stokta kalmamıştır ya da Ödül Puan bakiyeniz, listelenen ürünün puan değerinden düşüktür.

Lütfen hesabınızın kapatılmasını talep etmek için burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefonu arayın.

Hesabımı nasıl kapatabilirim?

Kayıt olmaya çalıştım fakat kaydolmama izin vermiyor, ne yapmalıyım?

'Kayıt formunda gerekli olan tüm alanlara bilgileri girdiğinizden emin olun (* işaretli tüm alanlar). Problem devam ediyorsa bilgisayaranızdaki çerezleri temizleyip tekrar deneyin. Eğer problem yine de devam ediyorsa, bu durumda kaydolmak için farklı bir internet tarayıcısı kullanmaya çalışın. Eğer problem hala sürüyorsa, burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefondan REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ arayın

Bir Satın Alma Siparişi girmeye çalıştım fakat girmeme izin vermiyor, ne yapmalıyım?

Kayıt formunda gerekli olan tüm alanlara bilgileri girdiğinizden emin olun (* işaretli tüm alanlar). Problem devam ediyorsa bilgisayaranızdaki çerezleri temizleyip tekrar deneyin. Eğer problem yine de devam ediyorsa, bu durumda kaydolmak için farklı bir internet tarayıcısı kullanmaya çalışın. Eğer problem hala sürüyorsa, burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefondan REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ arayın.

Ödül Puanlarımı kullandım fakat yanlış ürünler/yanlış ebat elime ulaştı, ne yapmalıyım?

Lütfen burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefondan REHAU Rewards (Ödüller)'i arayın.

Ödül Puanlarımı kullandım fakat ürünlerim henüz ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Tüm siparişlerde, teslimat siparişinizin verildiği tarihten en az 7-10 iş günü sürebilir. Türkiye'deki teslimatlar 28 iş gününü aşmamalıdır. Eğer teslimatınız bu süre içerisinde ulaşmadıysa, lütfen burak.tekke@rehau.com e-mail adresiyle irtibata geçin veya +902123554777 156 numaralı telefondan REHAU TESİSATIN USTALARI KULÜBÜ arayın.